Friday, March 25, 2011

i'm back!!!! hahaha...... (^^)

saye kembali...... maaf2.... huhu...


setelah lame menyepi, kini aku kembali... haha....
nak share citer ape ek???? aku pon xtau....
mule2.. aku rase mcm ade owng mengetuk pintu hatiku, tapi x tau sape...
bukan xnak, tapi xnak lagi buat owng menderita, n diri sendiri menyesal....
cukop la dgn pgalaman yg lepas...
aku xnak ulang mende yang same....

skang ni da nak final..... xlame lg aku akan jarang la jumpe kwn2 yg aku slalu lepak same..
adehhhh... 2nd year mmg busy aku rase.... aku wish dapat same2 ngan korg, tp xleh la der!!!
kite kos len lak annn.... uishhhhh.... xpe ade mase kite jumpe okeh.....









selesai program kat kolej sem 2 nieh... sronok being a part of these team...
susa senang kite bersame... mintak maap andai komimten yg kowg tagih dari aku aku xdapt beri dgan sempurna... pape pon tahniah korg sume... we doing welll....
harap next yeaR we'll be in 1 team yekk... hahaha.... kpd yg jd mep tu jgn lupe la ajak aku join program korang eh... hehehe.....





lastly thanx kat korang yg slalu sokong aku... maap andai aku mengecewakan...
aku akan cube buat yg terbaek.... thanx for caring about me even we r not meant 4 each other... thanxx sgt.... :)
saye akan cube jd sesuci bayi... hehe

4 comments:

  1. wan....comel la gmba baby tuh....akakaka....cm kenal je ko ltak kt mne dulu....wheeee.....

    -daya-

    ReplyDelete
  2. haha.... tu kan gmbr yg kite letak blakang kelas dulu2... hahaha... :P

    ReplyDelete
  3. haha... gambar yang aq amek.. bangga masuk dlm blog ko... uhuhuhu...

    ReplyDelete